TETAP BERSEMANGAT BERSAMA SHAKLEE

Hari ini seorang downline saya yang bekerja di hospital memberitahu saya yang dia diberitahu oleh kawannya yang juga kakitangan hospital; produk Shaklee bahaya kerana mengandungi bahan kimia yang berlebihan. Bahaya itu sehingga menyebabkan orang tu masuk hospital. Kelam kabut rakan niaga saya tu. Kesian dia.. Padahal dia baru nak memulakan bisnes dalam Shaklee ni.. Sabar ya cik Ruby..

SEMANGAT, SHAKLEE VITAMIN, USAHA, MOTIVASI

Saya rilex aje sebab dan banyak kali mendengar orang bercakap yang tidak baik mengenai produk yang dijual oleh orang lain. Biasa berlaku tetapi ia adalah tidak sihat di dalam perniagaan. Saya berani menyatakan yang ia adalah tuduhan tidak berasas dan semata-mata bertujuan untuk menghancurkan bisnes orang lain. Dengan lain perkataan, ia hanyalah perbuatan orang yang dengki dan iri hati.

Pada hemat saya, jika benarlah berlaku hal seperti itu, ada beberapa tindakan yang boleh diambil oleh orang yang berkenaan:

1. Laporkan kepada pihak kementerian kesihatan
2. Cari bukti kesahihan pada kejadian yang berlaku
3. Buat police report

Produk Shaklee telah disahkan selamat selagi mana ia diambil mengikut rules and regulation. Maksudnya jangan la ambil sejumlah tablet yang melebihi sebagaimana yang tertera. Maklum la sesetengah orang nak cepat nampak kesan, terus makan berpuluh biji. Tu karut ya.. Shaklee juga ada sijil kelulusan dari KKM serta disahkan halal untuk edaran di Malaysia. Jadi, kalau benar bagai dikata, report aje lah pada pihak berwajib..

Untuk Ruby, itu adalah dugaan dalam memulakan perniagaan. Dengan adanya ujian seperti ini, kita akan lebih berhati-hati dan lebih bersemangat untu berjuang. Kepada anda yang ingin menyertai kumpulan Shaklee, bolehlah join dan saya akan memberi komitmen sepenuhnya dalam memberi bimbingan.. sehingga anda berjaya insyaAllah..

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com Call/Whatsapp : 0164219053 Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras.

Salam sayang.. Mama Liza

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?