SUPPLEMENT SEMASA BERPUASA

Assalamualaikum. .

Semoga anda semua sihat sejahtera hendaknya..  Tak lama lagi kita akan menemui Ramadhan insyaAllah. Tentu bertuah kiranya kita sempat untuk beribadah di dalam bulan tersebut. Barakahnya tidak terhingga. Menjadi idaman semua umat manusia khususnya untuk menemui lailatulqadar iaitu malam rahmat yang menyamai seribu bulan. MasyaAllah... 

Saya sentiasa berdoa agar dapat bertemu Ramadhan sekali lahgi  kali ini pasti Ramadhan lebih bererti memandangkan anak kecil saya sudah senakin besar. Tentu semakin meriah kali ini tatkala bersahur dan berbuka puasa.. 

Namun kali ini saya akan berpuasa di rumah sahaja. Tidak seperti sebelumnya saya bekerja, kali ini saya bercuti dengan ditemani oleh sikecil Eman. Agak risau kiranya saya mudah penat dan melalui kelaparan melampau. Maklum saja kalau dulu saya bekerja dan tidak teringat sangat pada keletihan dan kelaparan. Hmmmm... 

Tentunya saya akan mengambil kira semua ini sebab duduk di rumah sebenarnya memerlukan tenaga yang lebih. Maklum saja dengan melayan anak kecil dan menguruskan rumahtangga selain menyiapkan tesis, pastinya saya memerlukan tenaga tambahan. Alhamdulillah kerana dari pengalaman lepas saya rasa pengambilan suplemen sangat membantu. Sudah tentu saya mengamalkan vitalea, b complex, dan alfalfa.  Seterusnya Performance drink dan ESP yang sangat superb. Best!!

Paling penting, ia bukanlah menghilangkan kelaparan kerana tujuan berpuasa adalah untuk merasai kelaparan. Tapi suplemen ini membantu saya untuk menambah tenaga dan mengurangkan kehilangan air dalam badan. Hasilnya sudah pastilah keletihan melampau itu tidak dialami. InsyaAllah. .. 

Beribadah dengan sempurna.. itulah harapan saya.. di samping kesihatan terus terpelihara.. 
Jika anda mahu merasai kebaikan suplemen ini, boleh hubungi saya ya. Perlu ada konsultasi sepenuhnya jika mengamalkan suplemen semasa berpuasa. 

Salam sayang.. mama liza
0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?