SEMARAKKAN HUBUNGAN SUAMI ISTERI DENGAN ESP DAN ALFALFA

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Beberapa hari lepas ESP sudah kehabisan stok. Saya baru je nak restock dah kosong stor ESP Shaklee. Merata2 mencari kat kawan2 dealer sebab kesian dengan sorang regular customer ni yang duk merungut susu berkurang di bulan puasa ni. Akhirnya dapat la satu. Jadi la.. Terus saya hantar kat dia. Suka betul dia. 

ESP, ALFALFA, KECANTIKAN, HUBUNGAN SUAMI ISTERI


Bagi saya sendiri ESP memang item yang wajib ada kat rumah saya sejak 2 setengah tahun yang lepas. Rasa tak sempurna makan minum saya tanpa ESP. Ia sangat berkesan untuk kecantikan dan membantu kisah penyusuan saya.. Bersama-sama dengan alfalfa, saya rasa sangat bersyukur kerana mampu bertahan sehingga sekarang. Oh ya.. Saya masih menyusukan Eman sehingga sekarang. Eman akan genap 3 tahun pada 6 Oktober nanti.. Alhamdulillah.. 

Apa lagi khasiat ESP dan ALFALFA??

alfalfa

*19 Khasiat ALFALFA* :

- Tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
- Melegakan sakit sendi dan belakang.
- Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
- Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
- Memberi kelegaan semasa haid.
- Merawat arthitis
- Bagus untuk elergi dan ekzema
- Merawat asma
- Mencuci usus bagi membuang toksik 
- Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkita dalam buah pinggang
- Meneutralkan asid dalam badan
- Merawat masalah keputihan pada wanita
- Membesar dan menegangkan payudara
- Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
- Memulihkan urat selepas bersalin
- Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
- Meningkatkan stamina seorang suami
- Melegakan sembelit
- Milk Booster bagi ibu menyusu


KHASIAT ESP



-ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
-ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
-Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan banyak
-ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
-Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
-Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bagi menganjalkan kembali payudara yang kendur
-Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
-Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.


Best kan? Macam2 boleh didapati daripada ESP dan ALFALFA. 2 item ni, walau macamana pun, tetap akan ada simpanan untuk saya sendiri. Takkan mungkin saya meninggalkannya walaupun untuk sehari.. :)

Jika anda ada kekangan kewangan dan ingin mencuba,saya ada sediakan set bajet utk anda.. atau boleh gunakan id sy (852408) utk pembelian di branch Shaklee berdekatan.

Ingin mencuba produk Shaklee? Anda boleh berhubung dengan saya melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com Call/Whatsapp : 0164219053 Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras.

Salam sayang.. Mama Liza

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?