Pengedar Sah Shaklee Kajang.

Saya adalah pengedar Sah Shaklee Kajang. No Shaklee ID saya ialah 

852408.


Shaklee Kajang


Saya kira anda juga setuju tentang kebaikan suplemen berbanding ubat sebab suplemen sangat rendah risikonya pada kesan sampingan sedangkan ubat, terlalu banyak side effect. Sampai kadang2 ia menimbulkan penyait lain pulak. Oh ya.. kalau saya tak bagitau pun tentu anda semua sudah tahu yang saya adalah pengedar sah Shaklee kan? Jadi dah tentu saya memang pengguna tegar supplemen Shaklee..

Sekarang ni saya sedang bercuti belajar jadi biasanya takde masalah untuk saya COD supplemen ke mana2 kawasan berhampiran dan bukan setakat Kuala Lumpur dan Kajang sahaja. Saya juga boleh mernghantar ke:


  • Putrajaya
  • Bandar Tun Hussein Onn
  • Sg Long
  • Bangi
  • Ampang
  • Cheras
... dan seluruh kawasan yang berhampiranlah... :)



Shaklee kajang
Promo Hebat Julai yang sedang berlangsung!!!


Saya mahu berkongsi kebaikan Shaklee dengan anda semua. Itu antara azam saya juga.. Jadi tak salah kalau saya terus bercerita mengenainya..
 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email Yahoo: lizahzza74[@]yahoo.com
Call/Whatsapp : 0164219053


Salam sayang.. Mama Liza


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?