KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Assalamualaikum...

Masa mula-mula mengenali Shaklee, saya tidak terus menjadi ahli. Tapi saya tidak teragak-agak mendaftar selepas sebulan mengamalkan suplemen untuk breastfeeding. Kenapa? Sebab saya tau ada banyak kelebihan setelah menjadi ahli. 

Antaranya adalah anda akan dapat berjimat dengan membuat pembelian dengan harga ahli. Selain itu bagi setiap pembelian anda, anda akan diberikan points dan ditukarkan kepada wang tunai pada setiap bulan.

Manakala jika anda berminat untuk memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda akan diberi bimbingan dari langkah pertama hingga anda berjaya. ‘Kelas’ kami adalah flexible. Semuanya ada di hujung jari. Hanya melalui alam maya. Tak perlu meeting sampai lewat malam. Latihan alam realiti juga disediakan. Depends on request dan tentunya semua bermula dengan ZERO, tak tahu apa-apa. Itulah gunanya upline.. Ibarat MAK kepada anda, coach anda, cikgu anda. Dalam kumpulan kami, mak di ajar untuk bertanggungjawab sehingga anak-anak berjaya. 

Ramai juga di kalangan rakan-rakan Shaklee yang telah berhenti kerja kerana serius dengan Shaklee. Tapi ramai juga yang menjalankannya secara part-time. Mana-mana pun boleh. Yang penting bonus Shaklee sangat lumayan..

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian dan menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com Call/Whatsapp : 0164219053 

Salam sayang.. Mama Liza 

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?