SET KESUBURAN SHAKLEE: PELUANG UNTUK HAMIL


Suatu masa dahulu tidak banyak alternatif yang boleh dilakukan bagi mereka yang tidak mempunyai cahaya mata. Jika adapun, ia merupakan medical treatment yang memerlukan kos yang sangat tinggi. Tidak ramai yang mampu melakukannya. Tapi kini telah ada beberapa jenis  rawatan dengan menggunakan suplemen bagi meningkatkan peluang kepada wanita untuk hamil. Suplemen Shaklee komited membantu masyarakat meningkatkan kualiti hidup kearah lebih sihat dan bahagia. Ia mempunyai Set Kesuburan Shaklee, iaitu gabungan beberapa vitamin penting untuk memudahkan proses persenyawaan dan sekaligus meningkatkan tahap peratusan kehamilan. Vitamin-vitamin ini sangat mustahak untuk melengkapkan kekurangan zat pada tubuh dan mengoptimumkan fungsi pembiakan  dan tubuh secara keseluruhannya.
KESUBURAN, VITAMIN UNTUK HAMIL
Set kesuburan Shaklee memberi peluang untuk hamil

Vitamin yang ada dalam SET KESUBURAN:
(1) ESP (Protein) 
Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan dan proses pembentukan janin
(2) Vita-Lea (Multivitamin) 
Multivitamin lengkap untuk keperluan badan.
(3) Vitamin C 
Membantu proses sintesis hormon seks dan kesuburan
(4) B-Complex - 
Memberi rasa tenang
*ESP, Vita-Lea, B-Comp & Vit-C adalah vitamin asas yang utama untuk kesihatan badan.
(5) Vitamin E & Selenium -
Terkenal sebagai “vitamin seks”. Menggalakkan pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA). Juga berkhasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.
(6) Zinc 
Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, mengekalkan kuantiti sperma, dan paras testosterone yang bersesuaian. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid). Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan Zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, dan penyakit prostat. Zink digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.
(7) Alfalfa – 
Sangat baik diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).
(8) GLA Complex – 
Sangat baik diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur. GLA (Gamma Linolenic Acid) bantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus). Ia melindungi dan memudahkan sperma berenang ke ovum
**Supplemen ini perlu digunakan oleh kedua-dua suami isteri kerana kita tidak tahu siapa yang bermasalah atau kedua-duanya bermasalah.
Walaubagaimanapun, anda tidak perlu ambil kesemua vitamin di atas jika ada kekangan budget. Anda memerlukan konsultasi yang sepenuhnya jika ingin mengambil set ini. Namun walau apapun, anak adalah perkara rahsia yang hanya Allah sahaja yang tahu. Oleh itu, ia bergantung juga kepada rezeki seseorang untuk memilikinya. Kita hanya berusaha dan yang memberi hanya Allah swt. Perbanyakkan berdoa agar cahaya mata hadir dalam hidup anda.. InsyaAllah.. 
Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com Call/Whatsapp : 0164219053 Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 


Salam sayang..  Mama Liza 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?