MENGHILANGKAN SENGGUGUT DENGAN GLA


Assalamualaikum..

Ramai diantara kita yang menghadapi senggugut ketika haid. Kadar kesakitan berbeza-beza diantara satu orang dengan orang yang lain. Ada yang sangat teruk sehingga mengganggu aktiviti seharian dan ada yang hanya sakit sedikit sahaja.  Senggugut terbahagi kepada dua:

  • Primary Spasmodic Dysmenorrhea
Senggugut jenis ini biasa terjadi kepada hampir semua perempuan. Ini kerana saluran pangkal rahim yang masih sempit dikalangan gadis remaja.

  • Congestive Dysmenorrhea
Senggugut jenis ini disebabkan oleh penyakit di alat peranakan. Penyakit yang biasa dikaitkan adalah endometriosis, adenomyosis, fibroids dan jangkitan kuman pada organ peranakan. 

Terdapat banyak rawatan kepada penyakit senggugut teruk ini. Sebagai contoh sakit senggugut yang teruk yang disebabkan oleh endometriosis perlu melalui proses pembedahan, dimana tiada jaminan bahawa endometriosis akan terus hilang. Mungkin perlu dibedah beberapa kali jika endometriosis masih ada. Ini seterusnya boleh mengganggu keupayaan seseorang wanita untuk mengandung.

Namun ada cara lain untuk mengelakkan pembedahan iaitu dengan mengamalkan pemakanan GLA Complex Shaklee secara konsisten. GLA bukan saja membantu menghilangkan senggugut tetapi juga menjadikan  kulit muka bertambah cantik berseri. 


Doktor pun cakap tak elok nak bedah-bedah, insyaallah amalkan GLA secara konsisten dan yakinlah pada Allah, segala penyakit yang berkaitan senggugut teruk akan hilang. Juga kebaikan yang lain kulit muka jadi cantik berseri, jeragat hilang dan juga kepada yang menantikan kehadiran cahaya mata, GLA adalah salah satu caranya.

Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi sepenuhnya bagi tujuan-tujuan ini. InsyaAllah ada harga istimewa khas untuk anda.

Salam sayang.. Mama Liza
0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?