GLA - VITAMIN ISTIMEWA UNTUK WANITA

GLA, WANITA, VITAMIN UNTUK WANITA, HORMON, SENGGUGUT, KESUBURAN

Assalamualaikum...

Bulan ini adalah bulan promosi untuk GLA. Rasa teruja juga kerana ia merupakan suplemen yang sangat istimewa untuk para wanita. Apakah kandungan GLA? Mengapa ia istimewa?


Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan

Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. Oleh itu, GLA sangat diperlukan bagi mereka yang mengalami masalah seperti disebutkan.

Adakalanya juga, masalah itu menjadi punca penyebab kepada kesukaran mendapatkan cahaya mata bagi pasangan yang berkahwin. Oleh itu, pengambilan GLA secara konsisten dan dengan dibantu oleh b complex, vitalea, vitamin c dan alfalfa, insyaAllah dapat membantu meningkatkan peluang mendapatkan cahaya mata..

Namun, anda perlu konsultasi yang tepat dan berterusan bagi mencapai hasrat ini ya.. InsyaAllah...

Hubungi saya untuk harga istimewa okey..

Mama Liza
0164219053
lizahzza74@yahoo.com



Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi perempuan mengandung. 

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?