PARUT SELEPAS BERSALIN? MALUNYA...

Saat mengetahui kita mengandung merupakan antara saat yang paling membahagiakan. Apatah lagi bagi pasangan yang baru bergelar suami isteri dan pasangan yang telah menunggu sekian lama untuk bergelar ayah dan ibu. Tentu tidak sabar melihat perut semakin membesar dan seterusnya melahirkan cahaya mata.

Namun ketika mengandung, sesetengah ibu mengalami muntah dan loya malah ada di antaranya yang tidak lalu makan akibat angin. Bagaimana mahu mengurangkan aalahan ini? Boleh baca topik mengenai mengurangakan alahan semasa mengandung. Tapi biasanya ia tidak lama.. Yang penting, semua itu akan menjadi kenangan yang akan dikenang suatu hari nanti. Dan apabila kita mengingatinya semula nanti, ia akan diingati sebagai suatu kenangan yang sangat indah..

Apabila perut semakin membesar, sesetengah ibu menghadapi masalah strech mark ataupun parut akibat perut yang semakin membesar. Anda boleh mengatasi masalah ini dengan minum ESP setiap hari. Ia mampu mengurangkan kesan parut malah sesetengah orang akan hilang parutnya. Amazing kan?

Cuba kita baca testimoni pengguna ESP:

PATUR, ESP, MENGANDUNG, ALAHAN

PARUT, ESP, MENGANDUNG


Jadi sementara ada cara untuk menghilangkan parut tu, apa salahnya jika kita cuba kan? Memang la orang tak nampak tapi sidia teman tidur kita kan boleh perasan.. Hehehe

Untuk maklumat lanjut berkaitan ESP dan konsultasi selain daripadanya juga adalah dialu2kan. Anda boleh berhubung dengan saya melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com Call/Whatsapp : 0164219053. Saya juga boleh membuat penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras.

Salam sayang..  Mama Liza

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?