PUASA DAN KEPERLUAN SUPPLEMENT

Assalamualaikum. .

Bagaimana dengan puasa anda hari ini? Letih? Lesu? Hmmm... selepas seharian menahan lapar dan dahaga, tentu sedikit sebanyak terasa juga kan. Tapi jangan pula makan terlalu banyak semasa berbuka dan sepanjang malam sebab ia hanya akan menambah kelesuan. Akhirnya kita hanya akan terasa mahu tidur. Maka bulan yang sepatutnya kita penuhi dengan ibadah, menjadi sia2 sahaja..

Di bulan puasa begini sememangnya suplemen amat membantu dalam menjalani aktiviti seharian. Apa gunanya berpuasa kalau hanya diisi dengan tidur pada siang hari dan malam hari juga.
tripple gem, puasa, esp, mealshakes, keletihan, ajar anak puasa


Saya ingin menyarankan supaya anda mengambil set tripple gem semasa berbuka dan bersahur. Manakala sebelum tidur ambil ostematrix dan alfalfa. Anda perlu cuba dahulu supaya anda tau perbezaannya. Orang kata tak cuba kita tak tau kan? InsyaAllah akan merasa kurang letih dan boleh bangun pada esok hari dengan kesegaran seolah2 anda telah tidur selama 8 jam. Walaupun sebenarnya anda hanya tidur beberapa jam sahaja. Itulah yang orang namakan sebagai tidur berkualiti. 4 biji ostematrix seperti anda minum 2 gelas susu. Jadi anda boleh bayangkan khasiatnya.

Apakata anda cuba dahulu dan rasai penangannya.. Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan dapatkan harga istimewa!

Salam sayang.. Mama Liza
0164219053
lizahzza74@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?