KEGEMBIRAAN BERTERUSAN...

Assalamualaikum...

Lama dah rasanya saya tak berkongsi testimoni. Seperti kebiasaannya saya akan berkongsi testimoni diri saya sendiri. Bukan saya tak mahu bercerita tentang orang lain tapi kan lebih bererti kalau ia daripada pengalaman diri sendiri kan?


Ini adalah hasil perahan hari ini (2 kali perahan). Tak la banyak sangat. Tapi untuk baby yang sudah berusia setahun lima bulan, kira boleh la kan? Biasanya saya akan perah 3 kali tapi nampaknya hari ini agak sibuk dengan tugas yang urgent, so dapat 2 kali perah je. Nanti saya akan bahagikan menjadi 3 kali menyusu... Alhamdulillah... 



Saya masih mengamalkan pemakanan supplemen. Sudah semestinya vitamin Shaklee... Walaupun tidaklah membuat kajian secara formal tetapi saya rasa sihat dan bertenaga walaupun perlu bekerja dari pagi sampai petang dan kemudian melaksanakan tanggungjawab dan tugas2 memasak dan sebagainya sebagai suri rumah, disambung pula dengan kerap berjaga pada waktu malam untuk menyusukan adik eman, saya tetap mempunyai tenaga. Alhamdulillah...

Saya sudi berkongsi dengan anda. Sekiranya anda juga mahu berkongsi kegembiraan dengan saya, boleh hubungi saya ya...

Salam sayang.. Mama Liza
0164219053 

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?