VITAMIN UNTUK PELAJAR

Ohh rupanya dan hampir 26 bulan saya menjadi student. Cepat je masa berlalu. Tesis saya pun dah hampir siap. Tinggal fina touch je lagi. Masih belum boleh menarik nafas lega lagi sehingga lah ia siap dihantar ke pihak universiti dan JPA. Insya Allah semuanya akan baik2 aje.. 


Sebenarnya bukan senang menjadi student bila umur dah meningkat. Bukan seperti waktu belajar time muda2 dulu. Cepat je ilmu masuk dalam kepala. Sekarang ni memang perlu kekuatan yang bukan sedikit. Maklum lah umur pun dah bertambah angkanya. (walaupun wajah tak banyak berubah. hehehe)

Orang kata kalau nak berjaya kenalah ada usaha yang seiring. Baru kejayaan akan datang bergolek2 kan.. Saya taknak lah nanti dikata orang, dapat tajaan untuk belajar tapi hanya sampai sekerat jalan. So, saya perlu buktikan apa yang saya harapkan tu. Dah tentu la saya akan kekalkan momentum dan kecergasan otak saya ni agar sama lincah macam masa bujang dulu. Ehh bukan senang tau belajar sambil jaga anak, jaga rumah, makan minum family etc. Tu sebab saya still konsisten dengan suplement supaya saya terussss cergas fizikal dan mental. Termasuk kesediaan mental setiap kali bertemu supervisor di UUM nun. hehehe

Jom kita teliti apa yang saya amalkan.. 

Tadaaaaaaaa

SUPPLEMENT UNTUK PELAJAR

Kenapa Lecitihin?

  • Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf. Soya lecithin merupakan sumber utama kolina.
  • Lecitin meningkatkan bekalan cholin dan acethylcholine.Acethylcholine penting untuk fungsi otak - berfikir, ingatan, konsentrasi, menentukan kita berdiri, berlari, makan, bercakap, tidur, penghadaman dan lain-lain. 
  • Acethylcholine merupakan sejenis neurotransmitter yang terlibat dalam penerimaan, penyimpanan dan penghantaran maklumat yang betul ke otak. Jika bekalannya cukup, maka fungsi-fungsi ini dapat dilakukan. Jika tidak fungsi itu akan tergugat. 30% otak adalah terdiri daripada lecitin, manakala 70% lemak di hati adalah lecitin.
  • Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

Best kan? Jadi apa salahnya kalau anda semua follow apa yang saya buat. InsyaAllah kita akan lebih bijak dari dulu. Hehehe


Call me!!


Salam sayang..  Mama Liza
0164219053



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?