SAKIT BELAKANG KETIKA HAMIL

Beberapa orang kawan ada mengadu pada saya. Selepas bersalin malah semasa mengandung pun mereka sering mengalami sakit belakang dan tidur malam yang tidak lena. Saya kata alhamdulillah saya tak mengalami perkara itu. Sekarang pun dah lepas 5 bulan lebih bersalinkan Ryan, saya takde mengalami sakit belakang. Saya syorkan kawan2 saya tu makan ostematrix setipa malam sebelum tidur. Dan mereka memang mencubanya..


sakit belakang ketika hamil


Sebenarnya ostematrix adalah bekalan kalsium dalam tubuh badan anda. Makan 4 biji setiap malam umpama minum 2 gelas susu. Bukankah kalsium merupakan sumber terbaik untuk mengatasi masalah tulang? 

Alhamdulillah kawan2 saya tidak lagi merungut sakit belakang. Malah mendapat tidur yang lena setiap malam.

Bagaimana untuk anda ketahui adakah anda perlu mencuba Ostematrix Shaklee? Cuba muhasabah diri anda dengan keadaan ini ; 
  1. sering keletihan
  2. sering mengalami sakit belakang
  3. anggota badan sering cramp
  4. sakit bahagian leher dan tengkuk
  5. tumit kaki pecah dan kasar
  6. susah bangun tidur
  7. sakit kepala yang kerap @ migraine
  8. sering sakit gigi
  9. Ibu yang menyusu : anak yang disusukan sepenuhnya dengan susuibu lambat tumbuh gigi.
  10. Ibu yang menyusu : perlukan kalsium, susu berkurang terutama semasa PMS atau mula menurun
InsyaAllah kita hanya berusaha. Yang memberi kesembuhan semua tu kerja Allah.. :)

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian atau pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com. 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 


Salam sayang.. Mama Liza 



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?