KISAH GEMBIRAKU..

Assalamualaikum...

Hari ini adalah ulangtahun kelahiran saya yang ke 38. Biasanya orang akan menyorokkan bilangan umur kan? Ye la.. Maklum la semakin tua.. 

Tapi pada saya, meningkatnya umur adalah normal dan perasaan saya biasa2 aje. Malah saya  tak kisah kalau orang tahu umur saya. Yang penting sehingga hari ini, perjalanan hidup saya berjalan dengan baik. Walaupun ada ketikanya tersentak di mana2 tapi secara keseluruhannya semuanya berjalan dengan sempurna. Saya memiliki suami yang baik dan anak2 yang baik juga. Keluarga saya bahagia dengan meraka yang sentiasa menggembirakan saya. Malah sekarang sedang mengandung pula.. Syukur.. Setakat ini pencapaian saya dalam kerja juga sangat memberansangkan.. Alhamdulillah...

Saya cuma berharap di hari2 yang akan datang kebahagian terus  setia di dalam kehidupan saya.. Saya akan terus berusaha untuk mempertahankannya... Semoga Allah sentiasa merestui kehendak kami  sekeluarga... 

Semoga rahmat Allah sentiasa bersama saya dan anda semua... 

Salam sayang... Liza


Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?