SET KESUBURAN SHAKLEE UNTUK ANDA

Assalamualaikum...

Sebenarnya saya jarang-jarang menulis untuk tujuan meningkatkan kesuburan. Bukan apa, sejak setahun yang lepas saya mengamalkan suplemen Shaklee untuk tujuan kesihatan umum dan secara khususnya untuk penyusuan. Saya lebih suka menulis daripada pengalaman sendiri kerana pada saya ia lebih jujur dan benar. Sekurang-kurangnya untuk diri saya sendiri. 

Tapi tidak ada salahnya kalau saya berkongsi maklumat berkaitan suplemen lain bagi tujuan yang lain juga kan? Bukan bermakna ia tidak benar tetapi ia juga daripada fakta yang diperolehi daripada pembacaan dan pengalaman orang lain. Ia juga benar...

Ada di kalangan kawan-kawan yang bertanya suplemen untuk kesuburan. Untuk tujuan itu, saya pun membaca mengenainya dan banyak bertanya mengenai pengalaman sendiri. Kesimpulannya, ada beberapa suplemen yang dibuktikan boleh membantu seseorang untuk pregnant. Kita namakan ia sebagai Set Kesuburan Shaklee..


Bagaimana pula ia berfungsi?

Set kesuburan shaklee untuk wanita mengandungi vitalea, B Complex, Vita-C, alfalfa dan GLA Complex, manakala untuk lelaki mengandungi Vita Lea, B complex, Vita C dan Zinc Complex.

Vita Lea membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendek kata ia memenuhi ruang2 kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.

Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk pregnant kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. 

Vitamin C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.

Alfalfa untuk wanita membantu dalam hal2 organ kewanitaan dan menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya.

Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah GLA Complex untuk wanita dan Zinc Complex untuk suami. Bagaimana kedua2 ini berfungsi?

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antaa kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. 

Zinc pula membantu menguatkan sperma.

Fakta daripada - Mommy Lyna

Gabungan nutrien di atas memberikan ada harapan untuk menimang cahaya mata.. Namun segala-galanya adalah di atas kurniaan Allah jua. Yang penting dan mampu kita lakukan hanya berusaha tanpa ada rasa putus asa dan berdoa tidak henti-henti. Hanya Allah sahaja yang tahu apakah hikmah yang tersirat daripada setiap perkara dan kejadian. 

Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut dan harga istimewa...

Salam sayang... Mama Liza
0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?