SEGALANYA UNTUK ANAK

Meal Shakes

Assalamualaikum semua... Apa khabar di pagi Jumaat yang penuh berkat ini? Semoga semuanya baik-baik saja hendaknya..

Minggu lepas saya menemui seorang ibu muda yang baru mempunyai anak berusia 2 tahun lebih. Keahiran anaknya itu adalah pramatang kerana sedikit masalah. Alhamdulillah anaknya sihat. Cuma ibu muda ini sering mengadu dengan kawan-kawan rapatnya mengenai anaknya yang sangat kurus dan tidak mahu makan. Bayangkan kalau dengan usia seperti itu, beratnya tak sampai 10 kg. Anak saya yang tak sampai 2 tahun pun sudah lebih 13 kg.

Sehinggalah ibu muda ini bertemu dengan saya dan mahu mencuba meal shakes. Katanya dia mengetahui mengenainya daripada pembacaan di internet. Setelah bertanya serba sedikit, ibu muda ini pun membeli meal shakes dari saya..

Sehinggalah sebulan kemudian, ibu muda ini bertemu lg dengan saya dan mahu membeli satu lagi meal shakes.

Saya gembira apabila dia dengan gembiranya bercerita mengenai anaknya yang sudah berselera makan. Kalau selama ini nak makan sikit pun payah tapi kali ini dia sendiri yang meminta nasi. Si ibu dan ayah bukan main gembira lagi. Perasaan saya? Sudah tentulah gembira juga. Bukan kerana jualan saya laku tapi lebih dari itu saya rasa puas kerana dapat membantu si ibu dan seterusnya si anak juga...
Alhamdulillah.... Katanya lagi, biar mahal sedikit tetapi kesihatan anak adalah tidak ternilai harganya.... Syukur...



Meal shakes sebenarnya bukan semata-mata untuk anak yang kehilangan selera makan tetapi juga boleh menjadi hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga: Ia boleh menjadi :

•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Alhamdulillah.... Saya mahu membantu anda untuk berusaha memberi yang terbaik untuk anak-anak anda. Mahal sedikit tetapi sangat berbaloi. InsyaAllah...

Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut ya? Juga dengan harga istimewa!! :-)

Salam sayang,

Mama Liza
0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?