KEISTIMEWAAN MEMBERSHIP SHAKLEE

Assalamualaikum...



Mulai April, semua product Shaklee akan dijual pada harga retail ya.. Ini bagi menjaga harga vitamin Shaklee yang supaya boleh diselaraskan di semua kawasan. Tapi anda masih boleh menikmati harga member yang telah diketahui umum sangat berpatutan. Bagaimana caranya? 

Saya galakkan sesiapa yang mahu menikmati harga member, boleh register dengan saya. Hanya rm75 untuk sepanjang hayat dan anda akan dapat semua vitamin pada harga yang sangat menarik. Anda juga boleh mendapat free membership. Bagaimana caranya? Call saya okey? Hmmmm.. lagi satu, membership Shaklee tidak ada expired date dan tak perlu renew. Best kan?

Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee? Boleh baca keistimewaan membership Shaklee

Banyak keistimewaan Shaklee sebenarnya. Jika anda menjadi ahli, bukan bermakna anda perlu berniaga dan perlu mencapai target. Tak semestinya begitu.. Anda boleh aje register untuk tujuan kegunaan sendiri. Yang penting adalah anda boleh mendapatkan segala keistimewaan Shaklee tu.. 

Tapi kalau nak berniaga pun boleh sebab join Shaklee memang best. Dan ia adalah suatu syarikat MLM yang bagus. Boleh baca di sini ya.. Shaklee: MLM yang halal dan menguntungkan.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian atau pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia. COD Shaklee di Bandar Mahkota Cheras, Kajang, Ampang dan Cheras. 

Salam sayang..  Mama Liza 



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?