MENGANDUNG LAGI?

Assalamualaikum.. 

Diam tak diam dah menghampiri bulan mei. Bermakna saya juga sudah masuk ke minggu 31 mengandung. Kejap je masa berlalu. Teringat lagi waktu mula-mula morning sickness di awal bulan kedua dulu. Rasa macam siksa sangat. Dalam hati berdoa supaya cepat-cepat la masa berlalu. Sekarang ni dah menghampiri bulan2 terakhir pulak. Hmmm.. Alhamdulillah..

Mula2 dulu rasa letih sangat. Mujur saya bertemankan vitamin Shaklee di sepanjang tempoh ini. Apa yang saya makan? Boleh baca  di sini. Alhamdulillah morning sickness tu tak la menekan perasaan sangat-sangat. Maklumlah tak sangka pun nak mengandung lagi. Anak2 pun dah besar. Tapi bila dah tak morning sickness, rasa macam ok la pulak. Gitu lah kan.. Ibu2 ni macam tu la. Rasa siksa mengandung dan bersalin tapi beberapa tahun kemudian, boleh pulak mengandung lagi. Mula tu rasa serik tapi kemudian mengandung lagi dan lagi.. Hehehe

InsyaAllah saya akan melahirkan beberapa ,inggu lagi. Doakanlah saya ya.. Semoga semuanya baik2 aje. 

#saya Shaklee Independant Distributor anda...

Mama Liza
0164219053


Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?