MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum...

Hai apa kabar anda semua? Lama saya tidak menulis di blog kesayangan saya ini. Agak sibuk sedikit sejak kebelakangan ini. Melayan anak2, melayan alahan mengandung, menulis tesis dan macam2 lagi. Tapi tetap juga saya tidak lupa pada blog ini.. 



Hari ini telah bermula hari baru pada bulan baru. Sejak semalam, rata2 rakan2 shaklee saya sibuk dengan urusan closing sehinggakan sistem log in shaklee jammed teruk. Macam traffic semasa hari raya lagaknya. Hehehe.. Masing2 mahu mencapai target agar bonus yang akan diperolehi pertengahan bulan depan berbaloi2.. Saya pun tak ketinggalan juga. Ye la kan.. Peluang untuk menambah pendapatan sapa yang taknak kan?

Shaklee memang best sangat. Sama ada anda buat dengan sepenuh masa atau secara sambilan, peluang mendapat pendapatan lumayan sangat terbuka luas. Asalkan saja anda berusaha dan ikut guide yang diberikan, insyaAllah anda akan berjaya.. Kiranya sapa yang rajin, akan dapat lebih. So, macam saya yang makan gaji ni, memang seronok sebab time gaji nak dekat abis, bonus shaklee pun masuk. Hmmm... sapa taknak kan?

So, apalagi? Kalau anda pun nak rasa pendapatan tambahan macam saya dan rakan2 shaklee saya, boleh berhubung dengan saya  melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Yang paling penting, boleh menjana pendapatan dari rumah je.. :)

Salam sayang..  Mama Liza 

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?