SET SHAKLEE UNTUK AWET MUDA



Falsafah Set Cantik Shaklee


Jadikan kecantikkan anda kecantikan yang Hakiki dan Semula jadi, tiada pembedahan, tiada kesakitan, tiada risiko dan tidak bersalahan dengan amalan agama.
” Look good Feel Good “
feel great
Set CantiK Shaklee – set lengkap (especially untuk yang berusia 35 tahun ke atas), terdiri :~
1) Vivix
Umum mengetahui bahawa vitamin antioksidant sangat penting untuk mengekalkan kecantikan dan awet muda serta dapat mencegah banyak penyakit.
Manakala kandungan antioksidant di dalam vivix jauh lebih tinggi dari pesaing yang ada dipasaran. Nilai antioksidan diukur dalam unit ORAC value (Oxygen Radical Absorbance Capacity),
Hasil ujian Laboratory Test, Brunswick Laboratory pada 7/16/08, keatas 4 produk antioksidan jenama, menunjukkan bacaan berikut:
*Vivix Shaklee Cellular – 5048 (per serving/ 1 teaspoon)
* Monavie Active – 610 ”
* Xango Juice – 1976 ”
* Tahitian Noni – 1016 ”

Collagen
Kolagen berfungsi mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit. Kulit yang terdedah kepada pancaran matahari ditambah dengan pencemaran persekitaran menyebabkan kolagen menyusut dengan lebih cepat sebelum ianya mampu dibina semula.
Manfaat utama :
*  Membantu menghasilkan kolagen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligamen dan salur darah.
* Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang, anjal dan lembut.
* Menggalakkan rambut menjadi lebih kuat, lebat dan bersinar.
* Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang dan gigi.
 
Energising Soy Protin
Protin adalah bahan utama dalam pembentukkan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia.
Manfaat Utama
* Awet Muda- amino asid penting untuk membina otot, rambut, kuku, kulit, glang dll. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
* Baik untuk hormon – kacang soya satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita.
* Kulit  Remaja- meransang pembentukkan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit, dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan memudarkan parut.
* Membaiki Pigmentasi, rambut beruban dan gugur.
* Membaiki memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Alfalfa Complex
Alfalfa Complex sangat penting untuk kecantikan kerana disamping kaya dengan nutrien dan mineral ianya juga sangat tinggi kandungan serat.
Serat yang tinggi sangat baik untuk melawaskan pembuangan najis, toksin dan angin apabila diambil bersama air yang mencukupi.
Diantara punca kulit yang kusam dan banyak masalah ialah apabila pembuangan najis dan toksin yang tidak baik. Seorang yang sihat mesti boleh air besar setiap hari dengan lawasnya.
Manfaat Utama: -
* Mencuci hati, darah dan usus- makanan yang sangat beralkali bagi mengatasi masalah badan berasid, menghilangkan toksin dari badan, seterusnya mencantikkan kulit dan otot.
* Melawan alahan.
* Menyinkirkan lemak dan kolesteral- hanya alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak menyerap lemak, kolesterol, toksin dan gula di dalam darah.
* Melawan Tumor
* Melegakan Keletihan
* Mencegah/ merawat artritis.

Lecithin
* Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak, memulihkan kesihatan hati.
* Pelangsingan – menghalang obsiti
* Mencantikkan otot dan kulit dan melambatkan penuaan.
* Menghalang batu karang
* Meningkatkan daya ingatan dan meringankan stress.
* Menghalang tekanan darah tinggi.
* Meringankan sembelit, melembutkan najis.
Gabungan kelima-lima produk kecantikkan yang sangat-sangat hebat diatas dalam Set Cantik Shaklee, sangat mempercepatkan kesan kecantikkan dan awet muda. Walau bagaimanapun produk yang besesuaian dengan budget anda juga boleh diuruskan.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 

Salam sayang Mama Liza 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?