HILANGKAN JERAGAT DENGAN SUPLEMEN SHAKLEE

Hilangkan Jeragat Dengan Petua Vitamin dan ESP Shaklee


Jeragat dikenali sebagai tompok hitam, pigmentasi kulit atau biji hitam seperti tahi lalat yang tumbuh secara berkompok di beberapa bahagian badan, wajah dan leher. Ramai orang mengadu sukar untuk hilang jeragat terutamanya di muka kerana walaupun jeragat bukan penyakit berbahaya tetapi menyebabkan kulit tidak cantik di bahagian wajah terutamanya.

Untuk hilangkan jeragat ini kebanyakkan kita menggunakan alat-alat kosmetik penyamar noda. Tetapi penyamar noda ini bersifat sementara dan tidak asli. Sebagai wanita dan juga isteri takkan kita asyik nak bermekap sehingga waktu tidur. Ini juga membahayakan kesihatan kita, kerana kebanyakkan alat kosmetik mengandungi bahan kimia berbahaya yang memberi kesan jangka masa panjang terhadap kesihatan wanita terutamanya pelabagai jenis  kanser, masalah kekesuburan dan juga berisiko menjejaskan janin.

Tanpa bantuan peralatan kosmetik dan juga membuat facial treatment di salun-salun kecantikan juga kita sendiri boleh hilangkan jeragat di rumah. Bagaimana? Melalui pengambilan supplement vitamin yang kita makan setiap hari sebenarnya juga dapat membantu mengatasi masalah jeragat di muka dan juga di lain-lain bahagian tubuh dan bukan sekadar meningkatkan tahap kesihatan kita. Jadi apakah jenis-jenis vitamin yang dapat membantu menghilangkan jeragat ini?

Dengan supplement-supplement Shaklee anda dapat merasai kesan perubahan hilangkan jeragat yang semakin berkurangan hari demi hari dan kulit wajah bertambah mulus dan awet muda. Selain itu, anda juga akan perasan tubuh anda semakin sihat dan bertenaga, jisim tulang dan pergerakan sendi semakin lancar serta  rambut dan kuku lebih bersinar dan sihat.

Untuk hilangkan jeragat anda pengambilan vitamin dan juga elemen lain yang diperlukan adalah:

1.  Vitamin C

2.  Vitamin E
3.  Protein
4   Air Putih

Vitamin C

Pengambilan vitamin C harian secukupnya dapat membantu tubuh menghasilkan kolagen dengan lebih efisien dan hilangkan jeragat. 

Pengambilan supplement Shaklee yang disyorkan:

1. Sustained Release Vita-C Plus hot Product
2. Collagen Powder - hot product

COLLAGEN POWDER


Penghasilan kolagen yang mencukupi dalam tubuh bukan sahaja membantu menghilangkan jeragat malah mengatasi masalah kulit berkedut, kering dan melayut, kuku rapuh, rambut halus, keguguran rambut dan juga dapat mengelakkan struktur tulang dan sendi yang lemah.


Vitamin E

Terkenal sebagai vitamin awet muda dan melambatkan proses penuaan. Vitamin E juga dapat membantu memberi keseimbangan hormon dan mengawal kadar pengeluaran minyak dalam liang kulit. Selain itu, vitamin E membantu hilangkan jeragat dan juga jerawat

Pengambilan supplement Shaklee yang disyorkan:

1. Vita-E Complex

2. GLA Complex




Protein

Protein juga sangat membantu hilangkan jeragat. Pengambilan protein harian yang cukup dapat membantu tubuh menghasilkan sel-sel baru dan menyahkan jeragat di muka. Jadi sekarang beri perhatian keperluan protein harian anda untuk mendapatkan kulit yang sihat, cantik dan bebas jeragat.

Pengambilan supplement Shaklee yang disyorkan:

ESP (Soy Protein Isolate Powder) hot product (supplement wajib)

ESP


Kepentingan Air Putih

Air putih sangat penting untuk sistem pengaliran darah yang baik dan juga penting dalam proses penyerapan nutrien-nutrien dari supplement dan juga makan oleh tubuh. Apabila sel-sel dan organ-organ tubuh mendapat keperluan air secukupnya maka dapat menghasilkan tubuh yang sihat dan cergas, serta berseri. Kekurangan air menyebabkan kulit tubuh kering, tidak cantik dan menyebabkan lain-lain masalah kulit terjadi seperti jeragat.


Jadi minumlah air putih sekurang-kurangnya 8 gelas sehari untuk kesihatan tubuh yang optimum.



Supplement-supplement Shaklee juga 100% semulajadi, selamat; bebas dari bahan kimia dan  berkesan terhadap kesihatan dan kecantikkan pengguna dan dipercayai serta diyakini sejak tahun 1950-an lagi. Supplement yang bebas bahan kimia adalah penting dalam menentukan tahap kesihatan yang baik dan berpanjangan serta tidak memberi kesan bahaya secara senyap seperti pengaktifan kanser dalam tubuh. Sudah tentu anda inginkan kehidupan yang sihat, ceria dan gembira bersama orang tersayang bukan?.



Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.

kredit: yaya


Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 
Call/Whatsapp : 0164219053 
Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 

Salam sayang Mama Liza 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?