KURUSKAN BADAN BERSAMA SHAKLEE

Proses menurunkan berat badan saya bersama Shaklee masih berterusan. Saya mahu mencapai berat badan ideal dan sesedap mata memandang. Maknanya dalam 5 kg la lebih kurang yang saya perlu turunkan. 


Hmmm... Program kuruskan badan dengan Shaklee ni senang je.. Yang penting anda perlu ketahui konsep asas dalam penurunan berat badan selain daripada mengamalkan diet seimbang, senaman dan aktiviti fizikal serta yang paling penting...JANGAN SESEKALI SKIP WAKTU MAKAN...!

Ada 3 konsep asas dalam diet bersama Shaklee iaitu: 

1) DETOX - Herblax, Alfalfa Complex
2) PEMECAH LEMAK / FAT EMULSIFIER - Lecithin (HOT SELLING ITEM ni) / OMEGA GUARD
3) PROTEIN - ESP (khas untuk ibu menyusu) / CINCH SHAKE MIX


KURUSKAN BADAN BERSAMA SHAKLEE



Setiap konsep di atas mempunyai sebab tersendiri kenapa ianya penting dalam program kuruskan badan.

DETOX 
sangat penting untuk menyingkirkan toksin berlebihan di dalam badan anda. Ramai yang berdiet tapi tidak nampak kesannya dan puncanya adalah toksin berlebihan di dalam badan yang menyekat badan anda dari menyerap nutrient daripada supplement. 

PEMECAH LEMAK 
diperlukan untuk memecahkan lemak berlebihan di dalam badan. Tetapi anda harus ingat bahawa lemak yang dipecahkan tidak akan keluar dari badan dan ia memerlukan medium pengangkut seperti fiber atau produk ‘detox’ yang lain. Dalam kes ni kita perlukan herblax ataupun alfalfa ya.. 

PROTEIN 
penting untuk pemeliharaan OTOT dalam badan. Tanpa protein, mereka yang berdiet mungkin turun beratnya tetapi badan akan kelihatan ‘flabby’ ( menggeleber) kerana kehilangan otot semasa proses diet.Anda harus ingat bahawa otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Maklumat lanjut berkaitan protein boleh baca sini.

Jika anda masih mencari produk diet yang sesuai, dijamin selamat dan terbukti keberkesanannya, Program Kuruskan Badan dengan Shaklee adalah jawapan anda. Menggunakan konsep asas diet iaitu DETOX, PEMECAH LEMAK dan PROTEIN, ianya terbukti dapat menurunkan berat badan dengan selamat. Jika disertakan dengan senaman atau aktiviti fizikal bagi meningkatkan metabolisma badan, anda pasti dapat berat badan dan bentuk badan yang anda impikan. 

Hubungi saya untuk konsultasi lengkap sebelum mencuba mana2 produk sebab ada cara makan yang tertentu tau? Baru la berkesan.. :)

Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 

Salam sayang Mama Liza 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?