REDHA SAJA...

Hari ini merupakan hari pertama kakitangan JKMM bekerja di bangunan baru di Putrajaya.. Tapi saya masih berkursus di INTAN maka saya tidak terlibat dengan perpindahan ke Putrajaya...

Kepada kawan2 saya, saya tau ada yang tidak gembira dengan perpindahan itu atas sebab2 tersendiri.. Saya juga merasakan begitu. Namun apapun, pandang lah ia secara positif. Mungkin benda baru, kita rasa pelik dan tidak biasa.. Tapi ia akan jadi biasa suatu masa nanti..  Sabar ya...

Mungkin sesuatu itu tidak kita sukai tetapi ia adalah yang terbaik buat kita. Sesungguhnya hanya Allah yang mengetahui segala2nya.... (saya juga sedang bersedia untuk redha ke sana sebenarnya...)


Salam sayang...

Liza

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?