KEBAIKAN ALFALFA DARI SUATU SUDUT PANDANGAN

Assalamualaikum... 


Tersenyum seketika apabila saya menerima mesej drp seorang cust. Katanya sejak mengamalkan vitamin shaklee, dia sudah tak ada masalah susah nak buang air besar. Kalau sebelum ni seminggu 3 kali saja tapi sejak kebelakangan ni dah setiap hari. Tak payah nak meneran lagi.. Alhamdulillah...


Sebenarnya memang banyak kebaikan vitamin shaklee ni. Walaupun saya selalu bercerita tentang manafaat vitamin utk penyusuan, tapi saya sendiri mengalami peningkatan tahap kesihatan secara keseluruhan sebenarnya. Bukan cust itu saja yang selesa dlm bilik air, saya pun juga... HHmmmmm.... Hidup seharian pun jadi selesa kan...


Sebenarnya alfalfa banyak membantu semua itu. Kalau diamalkan setiap hari, sistem perkumuhan akan jadi lebih baik.. 


Sekiranya anda mahu tahap kesihatan lebih baik dan hidup lebih selesa, hubungi saya untuk mendapatkan full pack. Anda pasti berpuas hati...


Salam sayang... Liza
0164219053

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?