PENYUSUAN DAN TESTIMONI

Assalamualaikum...


Gembira bila menerima email daripada puan Siti...


"niat asal untuk saja-saja mencuba, saya bermula dengan set b (trial). memang sepanjang penggunaan set b, hasil perahan meningkat dan warna susu pun nampak lebih pekat.
kemudian saya mencuba pula esp,dan ost. memang berbaloi, anak kurang bangun menyusu di waktu malam dan masa menyusu pun dapat disingkatkan.badan pun dah tak penat malah boleh berjaga hingga lewat malam utk buat kerja-kerja rumah

setelah berpuashati dgn produk shaklee, akhirnya saya ambil keputusan muktamad untuk beli full pack. walaupun rasa agak "mahal" tapi kalau berkualiti tentu tak jadi masalah. penggunaan suplimen shaklee ni bukan sahaja badan pun rasa segar, tak perlu ambil suplimen lain lagi.cuma satu, saya tak berani makan suplimen shaklee kalau terpaksa outstation atau diyakini jadual mengepam saya terganggu".



Sekiranya anda mahu menjadi seperti beliau, apakata hubungi saya untuk mendapatkan set penyusuan daripada Shaklee...


Liza


lizahzza74@yahoo.com
016-4219053



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?