PROMOSI TERKINI EUPHORIA

Assalamualaikum...

Khas buat pembaca blog saya yang budiman... Kumpulan Shaklee menyediakan khidmat konsultasi secara tertutup untuk semua customer Euphoria Shaklee. Apa yang perlu anda lakukan?

1. Add saya di fb dan maklumkan anda mahu menyertai kumpulan ini
2. Anda perlu menjadi customer kami terlebih dahulu
3. Maklumkan anda mahu menyertai kumpulan ini 


Apakah kelebihan menyertai Shaklee GBS?

1. Anda boleh mendapat perkhidmatan konsultasi tentang produk yang akan dipantau sebaiknya oleh ahli Euphoria.

2. Semua tawaran terkini boleh didapati dalam kumpulan ini. 

3. Ada cabutan bertuah, aktiviti menarik dan harga yang khas untuk customer kami.

4. Kumpulan tertutup ini ditubuhkan untuk menghargai semua customer kami.

5. Anda akan mendapat info dan tips terkini. Ianya sangat ESKLUSIF untuk customer kami sahaja.

Jom sertai hari ini juga!

Jika anda tiada akaun di FB, jom daftar hari ini supaya anda tidak ketinggalan aktiviti kami pada bulan Jun ini!
Saya menyediakan pek mini kepada mereka yang ingin mencuba. Namun anda perlulah menghantar email kepada saya di lizahzza74@yahoo.com dan boleh juga sms kepada saya di 016-4219053 untuk mendapatkannya.

Walaubagaimanapun  semua tawaran dan pek kecil ini hanya boleh di dapati secara esklusif dari saya dan jaringan saya iaitu Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee di Malaysia.  Sebarang penolakan dari Shaklee (M) tidak menjadi tanggungjawab kami. Harap Maklum. 

Boleh email kepada saya di lizahzza74@yahoo.com atau sms kan kepada saya 016-4219053 untuk konsultasi percuma.

Salam Sayang... Mama Liza 

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?