MOTIVASI DIRI

Assalamualaikum...

Pagi2 lagi sudah mengadap laptop untuk apply online UKM.. Sudah lama tertangguh akibat kesibukan kerja di ofis. Bila cuti pulak ada saja hal yang memerlukan penyelesaian. 

Bercerita tentang sambung belajar ni, sudah lama sebenarnya hajat untuknya. Tapi baru tahun ini dapat direalisasikan. Ada saja halangannya. Tapi saya yakin bahawa kerja baik itu insyaAllah akan diredhai olehNya.. Akhirnya terlaksana jua hajat itu dengan kerajaan meluluskan permohonan biasiswa saya... Gembiranya hati...

Selepas ini rutin saya akan berubah. Dengan kerenah anak2 dan keluarga, kelas dan tesis, pasti mencabar juga.. Tapi, saya yakin boleh menghadapi semua itu... Orang kata kalau kita tidak berusaha, sampai bila pun tidak akan berjaya...kan??

Saya berhenti dulu setakat ini ya... 

Salam sayang... Mama Liza...

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?