Pilihan di tangan anda!!

Alhamdulillah saya dan suami telah membuat keputusan yang tepat untuk  memilih Hidup Sihat & Menjana Pendapatan bersama keluarga Euphoria Shaklee. Saya amat bersyukur Kepada Allah SWT kerana dapat menjalani Kehidupan Yang Sihat dan Mempunyai Pendapatan Sampingan.. Semoga yang sedikit itu Ada Keberkatan mengiringi bersamanya..

Kenapa saya menyatakan  Istilah Sihat Dan Bahagia?
 
Jawapannya Ialah Bila Kita Sihat  Kita akan membahagiakan Seluruh Ahli Keluarga.. Itulah Nilai Sihat yang  berkadar langsung dengan Nilai RM..

Memang benarlah Rasulullah S.A.W bersabda yang bermaksud : " Rebutlah lima perkara sebelum datangnya lima perkara. Masa
sihat sebelum sakit. Masa senang sebelum datangnya masa susah. Masa lapang sebelum tiba masa sibuk. Masa mudamu sebelum datang masa tua dan masa hidup sebelum tiba masa mati."(Riwayat al-Hakim dan al-Baihaqi).

Jika anda berminat,saya tawarkan  ada 3 cara menjana pendapatan bersama Euphoria.

Khas untuk warga Malaysia sahaja.

• Modal serendah RM75 WM/RM85 EM,



• Bermodal penuh [bawah RM1000]


• Tanpa modal.

Saya sedia membantu anda..Kini Pilihan di tangan anda.

Salam sayang... Mama Liza




Id shaklee: 852408
Emel: lizahzza74@yahoo.com
Hp: 016-4219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?