OSTEMATRIX UNTUK SUSU MERUDUM DAN KELETIHAN

Assalamualaikum... 

Saya lebih suka bercerita mengenai sesuatu yang saya alami sendiri.. Orang kata ia lebih jujur dan ikhlas berbanding menulis dari pengalaman orang lain. Sebagai ibu dan wanita bekerjaya, saya sering merasa keletihan apabila perlu bekerja dari pagi hingga lewat petang dan kemudian perlu melaksanakan tugas harian di rumah.. 

Apatah lagi pada tahun lepas saya melahirkan Eman secara ceaserean. Lama juga saya mengalami masalah sakit belakang. Orang kata memang itu adalah akibat langsung dari proses tersebut. 

Saya selalu bertanyakan apakah vitamin yang sangat bagus untuk diambil bagi mengatasi masalah sakit belakang dan keletihan tersebut. Saya mahu mengetahui tentang vitamin kerana saya telah pergi berjumpa doktor dan diberi ubat tahan sakit. Tapi masih sakit juga... 

Sehinggalah pada bulan Ogos lepas saya mengenali Shaklee. Mulanya saya mencuba set untuk breastfeeding sahaja. Kemudian dengan tujuan breastfeeding juga saya mencuba Ostematrix. Memang susu saya bertambah banyak tetapi yang paling saya gembira apabila masalah keletihan dan sakit belakang saya terus hilang. TERUS HILANG!! 

OSTEMATRIX


Ramai yang mengambil remeh tentang keperluan kalsium dalam diet harian ditambah ramai yang alah dengan minuman tenusu terutamanya susu. Apatah lagi kalsium banyak terdapat dalam keju, sayuran hijau sepert brokoli, kekacang, soya , ikan bilis dan sardin. Namun cara pengamalan kita memasak makanan tersebut hakikatnya telah sedikit sebanyak mengganggu khasiat kandungan bahan tersebut. Ini antara sebab saya memilih Ostematrix Shaklee.

Bagaimana untuk anda ketahui adakah anda perlu mencuba Ostematrix Shaklee? Cuba muhasabah diri anda dengan keadaan ini ;

  1. sering keletihan
  2. sering mengalami sakit belakang
  3. anggota badan sering cramp
  4. sakit bahagian leher dan tengkuk
  5. tumit kaki pecah dan kasar
  6. susah bangun tidur
  7. sakit kepala yang kerap @ migraine
  8. sering sakit gigi
  9. Ibu yang menyusu : anak yang disusukan sepenuhnya dengan susuibu lambat tumbuh gigi.
  10. Ibu yang menyusu : perlukan kalsium, susu berkurang terutama semasa PMS atau mula menurun


Saya mengalami lebih daripada separuh masalah2 yang dinyatakan di atas. Sudah tentu ia amat merunsing dan membataskan pergerakan saya. Sekiranya anda juga ada mengalami mana-mana simptom yang dinyatakan, adalah sangat baik anda memberi peluang diri anda mendapatkan Ostematrix Shaklee. Saya boleh beri jaminan anda akan berpuashati dengan hasil yang anda lalui dengan pengambilan Ostematrix.

Bulan November ini, blog saya akan menyediakan hadiah percuma yang istimewa bagi mereka yang  membeli Euphoria Trial Pack set E [termasuk sebotol Ostematrix.

Semoga pengalaman saya ini akan menjadi pengalaman manis anda juga...

Boleh email kepada saya di lizahzza74@yahoo.com atau sms kan kepada saya 016-4219053 untuk konsultasi apabila anda membuat belian dari blog ini.


Salam sayang... Mama Liza 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?