BERKONGSI KEGEMBIRAAN

Salam.... 

Sedar tak sedar Syawal semakin hampir menampakkan wajahnya.. Ini bermakna Ramadhan semakin hampir kepada penghujungnya.. Terasa begitu cepat masa berlalu.Dari sehari ke sehari, ditambah lagi dengan kesibukan kerja, masa sebulan umpama berlalu dengan amat pantas... Alhamdulillah dengan saya dapat melaksanakan ibadah puasa dengan baik walaupun kadangkala penat dengan kerenah kesesakan lalu lintas setiap hari..

Saya mahu berbicara tentang pengalaman hari ini. Pengalaman saya dan kawan-kawan.. Tentunya tentang pengalaman sepanjang mengamalkan penggunaan vitamin.. Oh ya.. Saya merupakan pengedar dan sekaligus pengguna kepada vitamin ini sejak beberapa bulan yang lalu. Keseronokan merasai hasilnya menyebabkan saya amat ghairah apabila mahu membicarakan tentang pengalaman bersama vitamin. Jadi itulah yang mahu saya kongsikan....

 Minggu ini merupakan minggu yang amat menyeronokkan saya.. Bukan kerana saya dapat menjual produk dengan banyak tetapi pengalaman rakan-rakan yang menyebabkan saya puas.. Selama ini saya memperkenalkan Shaklee kepada ibu-ibu yang menyusukan anaknya. Sudah tentu apabila saya bertanya kepada mereka adalah tentang hasil susu yang diperolehi. Tapi minggu ini saya mendapat respon yang lain... 

Seorang kawan yang menjadi customer saya menemui saya dan katanya setelah dia menggunakan Shaklee, selain susu yang bertambah tetapi juga dia perasan yang masalah keputihan yang dialaminya telah tiada!! Dia sangat gembira dan sudah pasti ia juga amat menggembirakan saya..  Dia menyatakan yang alfalfa telah menyelesaikan masalahnya... (Dengan izin Allah jua...)

Mmmmmm... sikecil eman sudah bangun tidur dan mula tergoda dengan laptop mama ni.... Dengan keletahnya yang membuatkan mama tersenyum itu, tentu lah dia mahu bermain dengan mama... Kita berjumpa laigi di lain entry ya....


Untuk berkongsi pengalaman dengan labih lanjut lagi, sila2 lah menghubungi saya di 0124961093 atau lizahzza74@yahoo.com....


Salam sayang... Mama Liza...





Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?