Euphoria Breastfeeding trial set

Saya pernah terangkan dalam entry lama saya sekiranya ibu menyusu itu cuma amik alfalfa sahaja sepanjang berpuasa....BERGANTUNG HANYA PADA ALFALFA .

Walau bagaimanapun bagi yang baru mengenali Euphoria trial pack....ingin saya kongsikan secara ringkas keperluan setiap vitamin dalam set B yang khas untuk membantu ibu menjayakan penyusuan susuibu.


Multivitamin lengkap dengan formula zat besi : perlu untuk pembentukan darah dan ianya lengkap untuk semua jenis vitamin dan garam galian yang diperlukan oleh badan.

B complex : Menukarkan glukos kepada tenaga, agar si ibu lebih bertenaga, sihat dan ceria sepanjang hari.

Vitamin C : bagus untuk antibodi dan pembentukan kolagen. Ia membantu mengurangkan rasa stress yang dilalui oleh individu.

Alfalfa : mengandungi protien dan zat galian dan ini membantu mempercepatkan penghasilan susuibu.


Keempat-empat vitamin ini saling melengkapi antara satu sama lain. Kombinasi 4 supplement ini membantu badan ibu sihat secara menyeluruh dan kesannya juga sangat baik untuk kesihatan si ibu dan perkembangan si anak. Peningkatan penghasilan susuibu sangat bergantung kepada kekerapan si ibu mengosongkan payudaranya melalui direct feeding atau sesi perahan yang konsisten ( tidak lebih setiap 3 jam perlu pam)

Harganya pek percubaan ialah RM80 termasuk penghantaran. Anda akan diberi konsultasi secara percuma apabila membuat belian dari kami. Selain itu, anda layak untuk menyertai Euphoria Raya dan KLIK sini untuk dapatkan borang peraduan.


Boleh email kepada saya di lizahzza74@yahoo.com atau sms kan kepada saya 012-4961093 untuk konsultasi percuma.

Salam sayang... Liza

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?