MACAMANA NAK DAPAT SUSU BANYAK?



Tidak dinafikan semua ibu mahukan susu yang banyak demi menyusukan bayi mereka selama yang boleh. Tapi berapa ramai yang faham konsep penyusuan? Ramai yang menghubungi saya dan mahu membeli produk shaklee yang ini dan yang itu. Malah full set pun ada. Tapi bila dah amalkan, susu masih sikit. Kemudian mereka beli lagi dengan harapan supaya susu tetap banyak.

Sayang2 semua.. anda perlu faham bahawa suplemen hanyalah membantu. Tapi kalau anda tidak mengamalkan konsep asas penyusuan tu, memang susu takkan bertambah dengan banyak. Apa dia konsep asas tu? 

1. Kerapkan Menyusu / Mengepam
2. Jangan Tunggu Payudara Penuh 
3. Minum banyak Air 
4. Fikir Bayi Fikir Susu 
5. Berdisplin ketika memerah susu. 
6. Tendum Pumping
7. Teknik Marmet
8. Menyusu / mengepam Lebih Lama 
9. Penyusuan Malam 
10. Urutan 


Info lanjut boleh baca KONSEP ASAS DAN TIPS PENYUSUAN


Saya harap anda berupaya menyusukan bayi anda selama yang mungkin. InsyaAllah.. Jangan lupa dapatkan konsultasi yang lengkap dan berterusan jika anda membeli suplemen untuk banyakkan susu ni okey? 


Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 


Salam sayang..  Mama Liza 



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?