LEMAK BERKUMPUL DI HARI RAYA?

Assalamualaikum...

Rasanya masih belum terlewat untuk saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pelawat blog kesayangan saya ni. 

Nampaknya dah 2 minggu kita melalui bulan Syawal. Jemputan open house berderet2. Tak pergi rasa rugi pulak kan? Bukan selalu... setahun sekali je.. Lagipun inilah masanya kita mahu mengeratkan tali persaudaraan sesama kita. Mana yang jarang berjumpa, inilah waktunya memperkenalkan anak2 kepada sahabat handai.. 

Dah makan rendang, pulut / lemang, satay dan semua hidangan yang lazat kena juga pastikan ia tak memudaratkan okey? Semua sedap2 belaka. Kalau boleh nak makan semua kan? Tapi jangan lah begitu..  Makanlah pada kuantiti yang berpada-pada. 

 
LEMAK BERKUMPUL DI HARI RAYA

Apapun, saya ingin senaraikan suplemen yang boleh anda makan agar dapat mengawal kolestrol dan lemak2 yang ada dalam segala jenis benda makanan yang anda dah makan tu:

Paling utama kena ada

PYHTOCOL untuk turunkan tahap kolestrol. Product baru ni tau?


PHYTOCOL SHAKLEE


LECITIN dan OMEGA untuk bakar lemak !!!!! 
LECITHIN

GARLIC - cairkan darah. 
GARLIC

ALFALFA - cuci darah dan angkut keluar lemak emulsi.
ALFALFA

Yang penting, sambutlah hari raya dengan gembira tanpa memudaratkan kesihatan diri.. 

SELAMAT HARI RAYA..

Salam sayang..  Mama Liza 

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 

Salam sayang..  Mama Liza 


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?