JOM JOIN SHAKLEE!!

Assalamualaikum..

Pesanan ini khusus kepada mereka yang selalu menghadapi masalah kekeringan di tengah bulan. Kering apa ya? Kekeringan duit la.. :)

membership shaklee

Sebenarnya ramai yang masih belum menemui kaedah untuk mendapat income sampingan. Kalau tau pun, tidak ramai yang mahu menanggung risiko kegagalan. Apatah lagi apabila mendengan kaedah mendapat income sampingan melalui MLM. Jangan risau ya.. 

Sebenarnya SHAKLEE bukan seperti syarikat MLM yang lain. Tiada kaedah paksaan di dalam Shaklee. Yang ada hanya kesedaran ahlinya untuk menambah pendapatan sendiri. Jika mahu dapat banyak, banyakkanlah usaha. Itu sahaja.. 

Anda boleh hubungi saya untuk mendapat tahu lebih lanjut mengenai keahlian Shaklee yang seterusnya menjadi punca pendapatan sampingan anda. Tak ada pihak yang memberi tekanan di dalam Shaklee ya.. Saya sendiri pun mempunyai pekerjaan tetap dengan gaji yang selesa. Tapi apabila dapat income sampingan tanpa perlu ke sana ke sini, apa salahnya kan? Bukan kena kerja teruk pun.. 

Nak tau tentang keistimewaan keahlian Shaklee boleh baca di sini


Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 


Salam sayang..  Mama Liza 
Call/Whatsapp : 0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?