PERSEDIAAN BERPUASA DENGAN SUPPLEMENT SHAKLEE

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar sekarang sudah bulan Rejab dan tak lama lagi akan menjengah Ramadhan. Sudah tentu apa yang tergambar di fikiran adalah berpuasa dan seterusnya menyambuk hari raya Aidilfitri. Bagaimana dengan persediaan mental dan fizikal anda? Tentu teruja khususnya bagi kanak-kanak yang baru nak belajar menahan lapar. 

PERSEDIAAN BERPUASA DENGAN SUPPLEMENT SHAKLEE

Bagi saya sendiri dan seisi keluarga, Ramadhan kali ini amat bererti. Bukan sahaja untuk berpuasa tetapi juga persediaan mental dan fizikal untuk menyambut ahli keluarga baru. Hmmm.. InsyaAllah saya akan bersalin beberapa hari sebelum bermulanya Ramadhan. Nampaknya akan beraya dengan baby baru. Tak sabar rasanya.. 

Pada peringkat awal dulu selalu stress sebab morning sickness yang agak teruk. Tapi bila dah memasuki bulan ke 5, yang indah2 saja yang dirasai. Begitulah ibu2 kan? Kalau sakit tu rasa macam dah tak sanggup nak bersalin lagi. Tapi bila tempoh mabuk2 dan hilang, yang tinggal hanya kegembiraan. Sakit bersalin yang akan dihadapi terasa macam sesuatu yang biasa2 aje. Gitulah keajaiban untuk ibu2 yang melahirkan anak.. Suatu kurniaan yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.. 

Oklah.. kita tinggalkan dulu kisah tentang baby baru.. :-))

Jadi, bagaimana dengan persediaan anda menghadapi puasa? Dah mula ajar anak2 anda menahan lapar dan dahaga? Kadang2 kesian jugak bila melihat kerenah anak2 yang terbaring lesu tak bertenaga. 

Ingin saya kongsikan tips dan amalan sewaktu mengajar anak2 berpuasa. Sebenarnya bukan untuk anak2 je. Saya sendiri pun mengamalkannya juga sebab saya bekerja dan selalu penat dan lesu. InsyaAllah sangat memberi manafaat. 

TRIPPLE GEM


Apakata berikan mereka mealshakes dan performance drink.  Sebenarnya ia banyak membantu meningkatkan antibodi anak2. Ini kerana mealshakes mempunyai vitamin yang mampu membantu badan menghalang penyakit. Manakala performance drink pula membantu mengekalkan kandungan air di dalam badan dan memberi tenaga. Bukankah itu bagus untuk mereka?

Bagi orang dewasa boleh tambahkan ESP sebagai amalan harian. Sebenarnya jika mengamalkan suplemen ini, bukan bermakna kita tidak lapar sebab konsep puasa itu sendiri adalah untuk merasai lapar dan dahaga. Tapi kita tidak rasa terlalu letih dan lesu malah kekal bertenaga untuk melakukan aktiviti seharian. Begitulah kisahnya... 

Untuk maklumat lanjut boleh berhubung dengan saya melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang, Bandar Mahkota Cheras dan Cheras. 


Salam sayang..  Mama Liza 



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?