APA ISTIMEWANYA MEALSHAKES?

Antara supplement yang sangat digemari dari Shaklee adalah mealshakes khususnya untuk diberikan kepada anak-anak mahupun mereka yang mahu menambahkan berat badan. 

keistimewaan mealshakes


Apa istimewanya mealshakes?

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Bagaimana dengan manfaat utama Mealshakes ini?

1. Nutrisi Lengkap

~mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat akan menyebabkan menyukarkan kadar penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. ia turut mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak

2. Membekal nutrisi kepada sel tubuh

~kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, darah, organ, imun dan lain-lain 

3. Membantu tumbesaran


~mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses pembesaran tubuh badan.

4. Anti oksida


~Mengandungi vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5. 
Detokfikasi

~kaya dengan serat larut untuk membanu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.  

                                                                                                            6. 
Kelazatan rasanya

~ minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktosa semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. 


Untuk maklumat lanjut berkaitan pembelian produk boleh berhubung dengan saya melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Bandar Mahkota Cheras, Kajang dan Cheras. 


Salam sayang..  Mama Liza 



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?