ELAKKAN CRAMP SEMASA MENGANDUNG

Assalamualaikum..

Alhamdulillah jumpa lagi kita ya.. Nampaknya dah hampir 37 minggu dan insyaAllah tak lama lagi saya akan melahirkan seorang lagi baby. Hmm.. excited sungguh.. hehehe

Isnin lepas saya baru berjumpa doktor. Alhamdulillah semuanya baik2 aje. Doktor ada bertanya apa vitamin yang saya makan. Saya kata saya makan multivitamin (vitalea), vitamin c, b complex, ESP dan kalsium (ostematrix). Doktor tu senyum aje. InsyaAllah katanya boleh bersalin normal.. Maklumlah itu adalah antara kerisauan saya sebab sebelum ni saya bersalin secara ceaser. Cuak la jugak. Tapi bila doktor kata macam tu, rasa lega sikit. Kedudukan baby pun dah ok dan ready. Harap2 semuanya berjalan dengan baik.

Sebenarnya dari mula lagi saya amalkan vitamin shaklee. Maklumlah saya kan pengedar shaklee.. :).  tapi kalau bukan pengedar pun memang saya suka shaklee sejak baby sebelum ni lagi. Cuma untuk baby yang sebelum ni saya amalkan sejak baby berusia 7 bulan. Agak rugi juga sebab kalau saya jumpa shaklee awal, mungkin saya takkan menderita cramp hampir setiap malam.. 

Apapa2pun, doakan saya agar semuanya selamat ya... 

Salam sayang.. Mama Liza


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?