SYARAT-SYARAT KEBERKESANAN DAN KEJAYAAN

Assalamualaikum..

Saya selalu berpesan kepada anda yang mengamalkan supplemen Shaklee  supaya konsisten tanpa culas. Hmmmm... Ini adalah intro saya pada entry kali ini.. 

Bukan apa.. Tentunya anda tidak mahu membazirkan wang yang banyak untuk tujuan tersebut tetapi hasilnya tidak seperti yang anda harapkan. Tentu anda akan merasa kecewa dan paling teruk bila anda menyalahkan Shaklee dan mengatakannya sebagai tidak bagus. Jangan begitu.... Ok. Saya kongsikan di sini beberapa perkara yang patut anda lakukan apabila mengamalkan suplemen ya..

1. KONSISTEN. Konsisten bermakna anda perlu makan suplemen tersebut pada kadar masa yang tetap. Jangan makan pagi ni, pagi esok lupa. Atau makan hari ni, lepas tu minggu depan baru makan pulak. 

2. MINUM BANYAK AIR. Banyak tu berapa banyak? Secara umumnya banyak bermakna lebih 3.5 liter. Anda perlu sukat pada awalnya kerana anda akan menjangka sudah mencapai 3.5 liter tetapi sebenarnya tidak. Terasa seperti sudah minum banyak itu adalah perkara biasa.

3. ISTIQAMAH. Jika anda mengamalkannya baru sebulan, janganlah berharap sangat badan anda akan kurus. Sama juga dengan makan. Kita makan hari ini bukan kita terus gemuk. Ia mengambil masa. Anda perlu bersenam dan mengawal corak pemakanan anda demi mencapai matlamat anda. Tapi insyaAllah bagi set penyusuan, dalam 2 minggu anda akan mendapat hasilnya. Itupun jika anda mengikut semua syarat2 seperti di atas.

4. DOA. Segala yang berlaku adalah atas izin Allah jua... Berdoalah selalu demi mencapai apa yang anda inginkan.

Inilah syarat2 asas bagi mereka yang mengamalkan suplemen Shaklee. Tak susah kan? 

Sekiranya anda mempunyai sebarang persoalan boleh hubungi saya ya.. Jangan lupa like page Liza Vita-Shoppe

Salam sayang.. Mama Liza
0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?