PENGEDAR SAH SHAKLEE KUALA LUMPUR DAN KAJANG

Assalamualaikum...

Hai apa kabar semua? Kita berjumpa lagi dalam entry di hujung tahun ini. Nampaknya hari ini adalah hari terakhir kita di tahun 2012. Suasana yang sangat sinonim dengan azam baru...

Apa azam tahun baru ini? Tentu ada bermacam2 azam kan? Kadang2 berazam baru sampai terlupa bahawa azam tahun 2012 belum tercapai lagi.. hehehe

Bagi saya sendiri, azam tahun depan berbeza sikit. Maklumlah sekarang sedang berada di alam baru iaitu alam student.. Tentu azam adalah berkaitan dengan pembelajaran juga kan... Apa2pun, saya mahu yang terbaik bagi setiap apa yang saya lakukan.. Tentu anda juga begitu kan?

Selain itu saya berazam untuk terus kelihatan menawan walaupun tahun baru bermakna umur pun makin meningkat setahun lagi. Wah tak disangka sudah begini usia saya.. Tapi umur cuma satu angka. Yang penting adalah keadaan diri dan kesihatan kita. Itupun azam saya juga.. Mahu tetap kelihatan awet muda dan sihat selalu. Untuk itu, azam saya adalah tetap mantain dengan supplemen yang telah saya amalkan lebih setahun yang lepas. Saya dah suka dengan supplemen dan khasiatnya.. Terbaik..

Saya kira anda juga setuju tentang kebaikan suplemen berbanding ubat sebab suplemen sangat rendah risikonya pada kesan sampingan sedangkan ubat, terlalu banyak side effect. Sampai kadang2 ia menimbulkan penyait lain pulak. Oh ya.. kalau saya tak bagitau pun tentu anda semua sudah tahu yang saya adalah pengedar sah Shaklee kan? Jadi dah tentu saya memang pengguna tegar supplemen Shaklee..

Sekarang ni saya sedang bercuti belajar jadi biasanya takde masalah untuk saya COD supplemen ke mana2 kawasan berhampiran dan bukan setakat Kuala Lumpur dan Kajang sahaja. Saya juga boleh mernghantar ke:


  • Putrajaya
  • Bandar Tun Hussein Onn
  • Sg Long
  • Bangi
  • Ampang
  • Cheras
... dan seluruh kawasan yang berhampiranlah... :)

Saya mahu berkongsi kebaikan Shaklee dengan anda semua. Itu antara azam saya juga.. Jadi tak salah kalau saya terus bercerita mengenainya.. Sekiranya anda berminat, boleh aje terus menghubungi saya melalui email lizahzza74@yahoo.com atau call/sms 016-4219053.

Salam sayang... Mama Liza

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?