COLLAGEN POWDER DAN KHASIATNYA

Salam sayang semua....

Bulan ini seperti yang dijangka ada promosi hebat untuk collagen powder Shaklee. Kenapa saya katakan hebat? 

Selain daripada khasiat collagen yang saya pernah nyatakan di dalam entry sebelum ini, sebenarnya ada kebaikan lain berkenaannya iaitu HARGA collagen tu untuk bulan ini. Memang diakui harga collagen  Shaklee memang boleh tahan mahal. Terkebil2 jugak biji mata bila melihat angka yang tertera untuknya. Tapi kalau dibandingkan dengan khasiatnya, memang berbaloi sangat.




Tapi yelah kan di hujung2 tahun macam ni ada banyak perkara yang perlu difikirkan terutamanya mereka yang ada anak bersekolah. Mana nak fikir tentang buku2 rujukan, pakaian, kasut, beg dan sebagainya. Saya pun merasai benda yang sama sebab ada 2 anak yang akan bersekolah tahun depan. Dengan pakaian seragam persatuan la, kelab la dan macam2 lagi. Pening jugak memikirkan... 

Memang saya faham sangat. Itu sebab saya kata bulan ini ada suatu keistimewaan untuk collagen Shaklee sebab dengan promosi tu, boleh berjimat sangat2. Terutamanya kalau beli dengan saya... Hehehehe... Sebab saya akan jual dengan harga promosi yang sangat berbeza dengan yang lain.. So selain dari boleh berbelanja untuk keperluan keluarga, kesihatan diri tetap tidak diabaikan... 

Fikirkan khasiatnya dan fikirkan harganya... Tentu anda semua tersenyum...

Hubungi saya untuk maklumat lanjut ya...

Mama Liza
0164219053
lizahzza74@yahoo.com

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?