PILIH MEALSHAKES UNTUK MENDAPATKAN KHASIATNYA

Assalamualaikum...

Ada seorang ibu yang melahirkan anaknya pada tempoh premature kerana beberapa sebab kesihatan setahun setengan yang lalu. Anaknya agak kecil semasa dilahirkan. Saya telah bertemu dengannya beberapa bulan yang lalu dan mengesyorkan mealshakes kepadanya supaya anaknya mempunyai selera makan dan seterusnya menyeimbangkan keperluan zat dan mineral untuk tumbesarannya. Alhamdulillah dia sanggup mencuba walaupun harga mealshakes agak mahal. Dia pun bukan bergaji besar.. Tapi demi anak tercinta, dia cuba juga.

Beberapa ketika selepas itu dia bertemu saya lagi. Kali ini dia bercerita dengan penuh bersemangat tentang anaknya yang semakin berselera dan sentiasa mahu makan nasi; yang mana selama ini tidak pernah disentuhnya. Saya tersenyum gembira apabila melihat ibu ini gembira dengan perkembangan anaknya. Katanya berat badan anaknya telah bertambah dan seimbang dengan usianya. 

Kini ibu ini menjadi regular customer saya untuk mealshakes...


Sebenarnya itu hanya secebis kisah seorang ibu yang mencuba mealshakes semata2 berusaha untuk membahagiakan keluarganya. Mealshakes bukan sahaja untuk anak tetapi juga untuk orang dewasa. Ia merupakan hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium
 


Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Jadi saya pasti pengambilan melashakes bukanlah  sesuatu yang merugikan. Pada saya, apa salahnya mencuba demi orang2 yang kita sayangkan?

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan ya?

Salam sayang.. Mama Liza
0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?