TIPS MEMILIH SET PENYUSUAN

Assalamualaikum... Bertemu lagi kita di alam maya ini. Nampaknya sudah terlalu lama saya tidak menulis di blog kesayangan saya ini. Maklumlah jadual kerja amat padat hingga terasa bagai tak cukup kaki nak melangkah... 

Berberapa orang customer bertanyakan saya mengenai set2 penyusuan yang sesuai untuk mereka. Biasanya saya akan menjawab setakat yang terdaya tapi kali ini saya berkesempatan untuk mengintai2 maklumat lengkap berkaitan set penyusuan Shaklee.. Semestinya Shaklee la kan....

Jadi bagaimana mahu memilih set penyusuan yang sesuai? Tentunya ia amat berkaitan dengan keadaan diri anda dan anak-anak anda..

Set 3M*

Terdiri daripada Vitalea, B complex, Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix dan ESP.
Siapa yang disarankan mendapatkan set ini?
1. Ibu kepada bayi kembar
2. Ibu yang ingin melakukan induce lactation atau yang mahu menyambung semula penyusuan yang terhenti @ relaktasi.
3. Ibu yang nak kumpul stok.
4. Ibu yang mempunyai masalah berat badan anak tidak meningkat tetapi berat badan ibu makin bertambah.
5. Ibu yang mempunyai masalah hasil perahan lambat atau kurang 1oz digalakkan ikhtiar set ini.



Set E*

Terdiri daripada Vitalea, B complex, Vitamin C, Alfalfa & Ostematrix 
Siapa yang sesuai ambil?
1. Ibu yang sering keletihan melampau.
2. Ibu yang alah dengan susu lembu.
3. Ibu yang ada masalah kekurangan kalsium.
4. Ibu yang stress dengan kerja seharian.

Set B*

Terdiri daripada Vitalea, B complex, Vitamin C & Alfalfa 
Siapa yang perlukannya?
1. Ibu yang tiada masalah penyusuan. Bermakna setiap kali pam/ perah hasilnya melebihi 3oz.
2. Ibu yang mahu memperkayakan nutrisi susuibu.
3. Ibu yang sihat dan mahu kekalkan kesihatan.

Set Eu Four Pack*

Terdiri daripada Vitalea, B complex, Vitamin C & Ostematrix.
1. Ibu yang mengandung dan mampu meneruskan penyusuan susuibu.
2. Ibu yang keletihan.
3. Ibu yang anaknya mempunyai yang alah pada herba.
4. Ibu yang sering mengalami masalah sakit belakang dan cramp.


Setiap set mempunyai aturan makan yang berbeza. Jadi adalah perlu sekiranya anda menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat yang selengkapnya agar hasrat anda tercapai ya...


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia. Konsultasi disertakan untuk mereka yang mendapatkan produk dari saya sahaja.


Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya di 0164219053 atau email lizahzza74@yahoo.com


Salam sayang... Mama Liza



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?