PENYUSUAN DI KALA BERPUASA

Assalamualaikum...

Lama sudah saya tidak update blog  kesayangan saya ni. Walaupun begitu, saya amat menghargai kesetiaan anda semua yang tetap sudi menatap baris2 ayat yang saya catitkan sebelum ini...

Buat masa ini saya amat sibuk dengan tugas2 ofis. Perlu berkejar2 ke sana ke mari semata2 untuk menghabiskan tugas yang belum selesai memandangkan saya akan mula cuti belajar pada bulan September insyaAllah... Saya berdoa agar semuanya akan dipermudahkan...

Nampaknya kita sudah semakin dekat dengan bulan Ramadhan. Melalui pengalaman melalui hari2 berpuasa sebelum ini, saya rasa kali ini pun mungkin tidak akan timbul sebarang masalah. Mudah2an.. Baby saya pun sudah hampir setahun sembilan bulan. Dan pada bulan puasa nanti akan menghampiri setahun 10 bulan. Dah besar dia rupanya. Hmmm... saya masih menyusukan dia ya.. :))

Untuk ibu2 di luar sana, usah risau sekiranya anda tetap mahu menyusukan baby anda pada bulan puasa nanti di samping melakukan ibadah berpuasa. Ada caranya.. Berpuasa tu berpuasa lah. Lapar tu memang lapar juga lah. Tapi yang penting vitamin Shaklee boleh membantu anda mengurangkan keletihan dan pengeluaran susu badan tetap konsisten. InsyaAllah.. Apa yang penting anda tetap bersemangat untuk menyusukan baby anda sebab dengan kesungguhan itu sajalah yang boleh membantu anda melalui hari2 berpuasa tanpa sebarang masalah kesihatan. Dan susupun tidak 'habis'..

Saya bercakap melalui pengalaman dan sekiranya anda mahu, saya sedia membantu.. Boleh hubungi saya sekiranya anda mahukan sebarang konsultasi mengenai kaedah penyusuan semasa berpuasa dan vitamin yang sesuai untuk anda dan baby anda...

Salam sayang, Mama Liza..

0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?