GOMEN VS BISNES

Assalamualaikum...

Orang selalu kata kerja gomen ni memang untung. Terjamin. Gaji tetap dn lain2 lagi keistimewaan. Memang saya akui kerana selama  hampir 12 tahun ini saya kerja, gaji tak pernah turun. Tiap hujung bulan mesti dapat duit kecuali sesekali kalau PT terlupa bayar. (kes pindan randah la ni). Memang saya bersyukur sangat2 sbb keje gomen. Alhamdulillah...


Tapi hakikatnya, saya lebih suka berniaga. Dan perniagaan yang paling saya minati adalah meniaga makanan.. Restoran lah.. 


Orang kata, sekiranya ada kemahuan di situ ada jalan. Saya selalu berharap supaya suatu masa nanti saya dapat merealisasikan hasrat saya itu.... 


Saya ingin memulakannya hari ini dengan membuat perniagaan online... Suatu masa mungkin saya boleh berhenti keje gomen dan memberi ruang kepada orang lain pula..... Tapi buat masa ini saya perlu keje gomen ni dulu...... Hmmmmm...


Salam sayang, Liza

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?