VITAMIN UNTUK TAMBAH SUSU?

Assalamualaikum..

Teringat semasa saya mula2 mengenali Shaklee. Masa tu saya baru 7 bulan melahirkan Eman. Masa tu susu baik2 aje. Tapi ada kawan sepejabat saya mencari2 produk untuk tambah susu. Saya tak tau pun selama ni rupanya ada produk untuk tambah susu. Saya pun tanya2 dia. Dia kata produk ni bagus untuk tambah susu. 

Saya sebenarnya suka mencuba. Walaupun pengeluaran susu untuk Eman adalah lebih dari mencukupi, tapi saya beli jugak produk tu. Produk yang saya beli adalah Vitamin C, Vitalea, B Complex dan alfalfa. Trial pack..

Saya cuba makan.. Susu masih sama jugak. Ye lah.. Susu dah banyak. Nak bagi banyak macamana lagi kan? 

Tapi lepas 2 minggu saya mula perasan.. Memang kuantiti susu sama sebab memang dah rezeki Eman agaknya susu untuknya banyak. Tapi saya merasa lebih cergas dan tak lesu pada waktu siang dan malam hari. Lepas pump susu di opis pun saya still rasa bermaya. Kalau dulu lepas pump saya mla rasa letih. Tapi lepas amalkan vitamin tu saya rasa tambah sihat.

Rupanya barulah saya faham... Vitamin shaklee bukan untuk tambah susu. Tapi ia menyebabkan ibu2 lebih sihat dan bertenaga untuk mengeluarkan susu dengan lebih banyak. Bila dah sihat, susu pun hebat la kan..

Lepas tu, saya terus amalkan vitamin Shaklee. Sampai lah sekarang... bila saya melahirkan Ryan pulak. Malah saya tambahkan dengan ESP dan ostematrix. Vitamin yang menyebabkan saya tidur lebih nyenyak dan badan pun tak lenguh2.

Vitamin shaklee memang best!!

Salam sayang..  Mama Liza 



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?