MEALSHAKES.. BERI YANG TERBAIK UNTUK ANAK

Assalamualaikum...

Wahh baru berkesempatan menulis di blog ni. Terkejar2 dengan tesis yang hanya ada tak sampai 3 bulan je lagi untuk hantar, dengan baby yang baru pandai tersenyum dan urusan-urusan lain yang memerlukan komitmen. Tapi alhamdulillah semuanya baik2 aje.. Dapat disusun dengan sempurna..

promosi mealshakes


Raya Aidil Adha pun dah dekat. Beberapa persiapan perlu dibuat. Ayah pun tak sihat makanya saya juga perlu ambil tau beberapa perkara yang harus disediakan.. InsyaAllah..

Sedar tak sedar ari ni dah 30hb September. Kejap je masa berlalu. Eh! Lupa pulak.. Maknanya promo melashakes dah nak sampai ke penghujung kan? Ha apa lagi? Rebut la peluang untuk grab harga terbaik dari shaklee. Bukan selalu dapat harga macam ni. Selalu tu beli 6 baru percuma 1. Tapi kali ni beli 3 dah dapat percuma 1. Untung kan? 

Apa salahnya berbelanja sikit untuk orang yang tersayang kan.. Mealshakes memang bagus untuk kanak-kanak atas 1 tahun. Anak saya pun memang suka sangat. Saya campurkan aje dalam susu dia. Cepat je abis. Eh bukan anak saya yang kecik tu tau? Tapi anak saya yang 4 tahun tu. Dia ni memang susah sangat nak makan. Orang kata.. becinta sungguh kalau nak suap nasi. Hmm.. sabo aje lah.. 

Anyway, saya doakan anda semua berbahagia dengan anak-anak dan family tersayang.. Ok ya sayang2 semua? Saya nak sambung buat tesis jap.. :)

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com 

Call/Whatsapp : 0164219053 

Penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras. 

Salam sayang..  Mama Liza 



 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?