KEISTIMEWAAN MEMBERSHIP SHAKLEE

Assalamualaikum..


Semalam saya menghadiri seminar untuk ahli baru shaklee. Walaupun saya dah lama join tapi ni baru kali pertama saya hadir seminar untuk ahli baru tu. Walaupun saya memang dah dah beberapa kali hadir untuk seminar yg lain. Asalnya nak temankn downline tapi saya bersyukur juga sebab dapat pergi. Memang banyak ilmu yang saya perolehi. Alhamdulillah..


Sebenarnya kepada sesiapa yang join shaklee memang beruntung sebab abda akan diberi bimbingan yang tidak terhad. Selagi mana anda mahu hadir. Tak dapat bulan ni, bulan depan ada. Begitu juga bulan seterusnya. Bergantung kepada kelapangan anda. Kita sedia membantu kalau anda lost atau down. Kita takkn biarkan anda keseorangan. Yang penting anda sanggup berusaha bersungguh2.


Saya rasa bertuah dipertemukn dengan shaklee. Memang seronok sebab ada support group dan guidance berterusan. Alhamdulillah..

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com Call/Whatsapp : 0164219053

Salam sayang..  Mama Liza

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?