SHARING IS CARING

Assalamualaikum..

Lama sungguh tak update blog kesayangan saya ni. Maaf ya.. Bukan takde idea baru atau takde keinginan untuk menyampaikan info. Tapi sejak seminggu yang lepas, ayah sakit dan berada di hospital. Sekarang pun masih di sana. Hmmm.. Jadi saya ketepikan dulu keinginan menulis agar dapat berkhidmat sepenuhnya untuk ayah saya. Dia pun nampaknya sentiasa bertanyakan saya jika saya muncul lambat di hadapannya..


Apapun, saya mohon doa dari kawan2 pembaca semua supaya turut mendoakan kesembuhan ayah saya.. InsyaAllah dia akan sembuh seperti sebelumnya..

Inipun saya nak ke pasar untuk membeli apa yang patut untuk dibawa ke hospital..

Walau bagaimanapun, urusan jual beli vitamin Shaklee masih berjalan seperti biasa ya.. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya  melalui Email lizahzza74[@]yahoo.com atau Call/Whatsapp : 0164219053

Saya membuat penghantaran Seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee di Kajang dan Cheras.

Salam sayang..  Mama Liza

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?