KECANTIKAN DAN ESP

Assalamualaikum...

Ramai di kalangan ibu-ibu menyusu yang menghubungi saya dan menyatakan kegembiraan mereka selepas mengamalkan ESP. Pada mulanya memang saya menyarankan ESP untuk ibu-ibu menyusu. Ye la kan.. Saya sendiri ibu menyusu jadi sasaran kelompok yang menyusukajn anak itu lebih mudeah saya dekati. Maklum saja kalau kita bercakap berdasarkan pengalaman, ia tentu lebih menyeronokkan. 

Tapi selepas beberapa lama mereka mengamalkan ESP, respon yang saya terima bukan saja susu makin bertambah tetapi kulit juga makin licin dan berseri-seri. Ada yang memberi testimoni mengenai parut yang makin pudar, jerawat makin hilang dan malu nak tumbuh semula dan yang paling best bila ada yang menyatakan kulit makin gebu dan lembut bila disentuh. Hmmmm.... saya sebagai penjual rasa sangat gembira kerana saya bukan hanya membantu menambah keyakinan untuk terus menyusukan bayi mereka tetapi juga hasil extra akibat minuman ESP tersebut. 

Sesungguhnya senyuman dan kegembiraan pembeli adalah  satu kepuasan buat saya dan ia pembakar semangat untuk terus menyarankan orang lain untuk terus mengamalkan ESP Shaklee. 


Malah saya juga tetap konsisten dengan ESP sejak 2 tahun yang lepas... Dan saya gembira dengan hasilnya...

Jika anda juga berminat untuk menikmati hasil yang sama, boleh hubungi saya ya? Saya sedia berkongsi kerana ia bukan lagi rahsia..

Salam sayang.. Mama Liza
0164219053

Comments

Popular posts from this blog

HOMESTAY BEST DI BENTA / KUALA LIPIS

JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN

OHH!! TULANG DAH RAPUH?